Glass på Birgers


Tjosan,

Ännu en toppendag med strålande sol,
Dagen började dock med låång spanska lektion,
efter detta följde sedan matte !!
Vid lunch gick jag o Ida in till stan innan vi skiljdes åt.
Träffade då Diana och tillbringade lite tid med henne,
sen var det dags för Körlektion !!
Det gick bra, och jag har fixat halkkörning och allt ,
så nu är allt på topp..

Vid fyra tiden träffade jag Diana och Ida igen,
vi ville inte åka hem utan bestämde oss för att sitta i solen och glassa, hehe
Så detta gjorde vi också utanför Birgers, så härligt !!

image182
image181
För det är härliga tider nu !!

SKa strax kila iväg till fotbollsträningen,
19.00 - 20.30, det är de som gäller !!

Hoppas ni haft en toppendag !
Ha de,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Diana- inte jag på bild!

OM INTE DU TAR bORT DEN BILDEN MED DESAMMA!! FDÅ SKA DU SE PÅ ANMDRA BULLAR Å MIN BLOGG !!! VÄL SJÄLV :O:O:O:O:O:O ungjävel !!!

2008-04-24 @ 18:18:41
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Hanna Hjorth

MM vad gott det såg ut med glass asså! Blev riktigt sugen ;) såg dig inte på spanskan idag.. det kanske var jag som var blind =P haha Kram

2008-04-24 @ 18:29:38
URL: http://hannahjorth.blogg.se
Postat av: ida

det var toppen med glass och så trevligt sällskap=)

2008-04-24 @ 21:43:56
Postat av: Diana,

JAG KOMMER DÖDA DIG MED MINA BARA HÄNDER ELINA JOHANSSON . TA BORT DEN DÄRA BILDEN, ANNARS LOGGAR JAG SNART IN PÅ DIN BLOGG O GÖR DET SJÄLV ^^

2008-04-24 @ 22:52:22
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0