Bikinidags, svårt val ..


Halloj,

Jag har lite beslutångest,
eftersom Diana ej orkade vara kvar i stan fick jag fördröja tiden på egen hand !
Detta resulterade i Plugg på Trafikskolan och bikiniprovning.
Har dock lite beslutsångest!
Kan inte bestämma mig om jag vill ha de bikinisar jag prova, eller ingen alls...
Jobbigt faktsikt, och så är man alldeles blek och så,
inget är till ens fördel.. hmm
image170image171
Dessa två är det jag väljer mellan, vill ju ha lite nytt nu till sommaren och SPanien !!


Aja, det ska nog ordna sig..
Liksom allt annat, kan man ju hoppas!!
Men nu ska jag ut i solen lite,
sen är det fotbollsträning som gäller !
Ha det fint,
pussokram




Kommentarer
Postat av: Emilia

Dom va jättesnygga båda två! Vet inte vilken jag tycker är finast heller... svart är ju alltid klassiskt, men det är ju kul med lite färg också... Båda är snygga iaf (Y) :)

2008-04-22 @ 16:43:33
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

vart har du köpt dem?

2008-04-22 @ 17:04:36
Postat av: DianaKines.,

gosh, hur kan du lägga upp dessa bilder? :O herreguud, sååå blek och din lilla tjockis ^^,
Haha nej jag skojja snygging ^^, har man en kropp som dig då klart du vill visa ;);) haha .

du vet att jag skojjade !! med det första ..

aja. till mitt beslut. alltså den bruna är ju mer sexig/snygg .. fattar du?:P haha, ocgh den färgglada är ju söt,

Jga skulle valt den bruna, för att det är snyggt när man är solbränd också .. fast det funkar ju iofs den andra med, nej men den bruna skulle jag ta. fast båda har sina för o nackdelar, båda är snygga alltså !!

XOXODIANA

2008-04-22 @ 17:11:02
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Diana,

förresten, KAN DU ÅKA TILL GBG PÅ LÖRDAG ?svara i min blogg,

2008-04-22 @ 17:16:08
Postat av: Diana,

svara svara !! GBG eller ej ?? :O:O ^^

2008-04-22 @ 17:28:13
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Jenny

hej!

Den bruna är finast.
Lyssna på Diana.
Kan du säga till sofie att hon ska svara på mejlet

2008-04-22 @ 21:19:39
Postat av: ida

båda var riktigt fina tycker jag:)
från vilken affär var dem?
som de andra sagt den färgranna är ju riktigt söt och den andra är mer klassiskt snygg=)

2008-04-22 @ 21:58:13
Postat av: Maria

Snygg! jag har den till höger. den bruna :D

2008-04-23 @ 16:56:36
URL: http://downtoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0