Back to business

Jah, då fungerar allt som vanligt igen, skönt!!
Även för mig så rullar det på som vanligt.
Har spenderats lite tid med olika folk under de senaste dagarna och det har varit mer än bra!!

Idag så var det skola som vanligt efter att ha varit ledig igår :)
Ganska tråkiga lektioner för övrigt, men ändå en rolig skoldag!!
Träffade även på min kusin Simon och hans hund Tora,
hon blir bara större och större och jag mer o mer rädd varje gång (A)
image113
Tora, lite söt är hon trots allt

Nu på kvällen var jag även iväg på fotbollsträning och sprungit runt!
Det känns bra, röra på fläsket som man brukar säga ;) hehe

men nu ska jag hoppa in i duschen,
sen väntar telefonen, inget plugg för mig ikväll,
eller kanske lite teori, får se!

Ha det så bra,
vi hörs
pussokram!

Kommentarer
Postat av: ida

du och hundar går ju inte ihop asså haha;)
och jag säger bara i rabatten hahahaXD

2008-04-01 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0