A long night..

Jah, då var det över.
Första utgången för de nyblivna 18åringarna Diana och Lejla!
Det blev inte riktigt vad vi förväntat oss, men det blev bra.
Vi roade oss på vårat egna sätt.
Det blev Stadt iallafall, tillslut .. hehe

Här kommer lite bilder från vår kväll.
image120

image126
På bussen hem, med vår AllVideo godispåse i knät..
Det var allt trevligt trots allt, nu väntar vi på nästa fredag !



Efter att ha lämnat mitt party sällskap tog jag mig en låångpromenad.
Det behövdes, av många olika anledningar
Men nu är jag hemma igen och mitt rum är ett bombnedslag,
och om 2 timmar väntar kalas..
ojoj.. får nog sätta igång med lite nytta nu.

  
Ha det så bra,
pussokram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Detta förklarar varför jag saknade dig på träningen i fredags ;) hehe zes på matchen imorgon.. hoppas baksmällan är över då :P

2008-04-05 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0